Foreldremøte 1MUA - onsdag 15. november kl. 18:00-20:00

Velkommen til det andre foreldremøtet for Vg1-klassene.

Program:
18:00 - ca. 18:30: Møte med kontaktlærerne Camilla og Siv på rom 24
18:30 - 20:00: Faglærerkonferanser i aulaen

Etter samlingen med kontaktlærer, er det mulig å snakke med faglærere individuelt. Disse vil sitte i aulaen, plassert alfabetisk på etternavn. De fleste faglærere underviser i flere klasser, og det kan kanskje bli kø hos noen. Da kan man gå til en annen, mens man venter på tur. I matematikk og fremmedspråk går elevene i grupper. Vi anbefaler at foresatte spør sin sønn/datter om hvem som er deres faglærer i disse fagene.Rektor, assisterende rektor og avdelingslederne har inngang til sine kontor i aulaen ved hovedinngang. Rådgiverne har sine kontorinnganger til høyre for TV-skjermen i aulaen.

Neste foreldremøte arrangeres 31. januar 2024. Da blir det informasjon om fagvalg og inntak til Vg2.

Faglærerne i klasse 1MUA
Musikk, dans, drama: Camilla Romslo (kontaktlærer), Sissel Sannes, Bodil Eldhuset
Norsk: Vegard Sælen Holtås
Engelsk: Anita Leirgulen Leknes
Musikk: Siv Klippen (kontaktlærer) og Steinar Mikkelsen.
              Samspill: Ingvill Espedal (vokal), Steinar Mikkelsen og Ivar Kolve (band)
              Per G. Haagenrud (stryk)  Frode Jakobsen (messing), Line Jacobsen (piano)
Lytting: Ivar Kolve
Matematikk (T og P): Randi Heggernes (T) og Torill Standal (P)
Naturfag: Live Janicke Bruseth
Fransk II: Charlotte Maury-Aveline
Spansk II: Randi Skogedal
Tysk II: Alexander Michelsen
Tysk I: Aleksandra Krause

Ledelsen og rådgivere
Rektor: Tore Tveit
Ass. rektor og avd. leder realfag: Berit Tesaker
Avdelingsleder norsk, historie og engelsk: Morten Rosvold
Avdelingsleder samfunnsfag og fremmedspråk: Magnhild Torvanger Hillestad
Avdelingsleder musikk: Åsne Kvamme
Avdelingsleder elevtjenester, dans og gym: Camilla Skrede Johannessen
Rådgiver: Randi Skogedal

Det er begrenset med parkeringsmuligheter ved skolen, og vi oppfordrer derfor til å reise kollektivt eller gå til skolen.
Om noen ønsker å parkere på skoleplassen har elever fått lov til å samle inn 30 kr i parkeringsgebyr. Disse pengene vil bli brukt til studietur.

Vel møtt!

Langhaugen, 1. november 2023,